|

KUJDES! Asnjëherë mos i pini ilaçet me qumësht, ja çfarë ndodhë…

loading...


MARRJA e disa ilaçeve bashkë me artikuj të caktuar mund të ketë efekt të kundërt.
Kjo posaçërisht ka të bëjë me kalciumin nga qumështi, i cili në organet e tretjes lehtë lidhet me ilaçe të caktuara, transmeton Telegrafi. Kjo lidhje krijon bashkime, të cilat vështirë treten, për ç’shkak nuk mund të absorbohen në qarkullimin e gjakut, tërheqin vërejtjen mjekët e Shoqatës Kombëtare Gjermane.Si shembull theksojnë pacientët të cilët marrin antibiotikë dhe preparate kundër osteoporozës.Ata nuk do të duhej të konsumonin qumësht së paku dy orë pas marrjes së ilaçeve. Interaksionet e këqija ekzistojnë edhe midis antihipertensivëve dhe jamballit. Kjo bimë përmban substanca të cilat ngrenë shtypjen e gjakut dhe barnat nuk mund të kenë ndikim.
1

loading...

Short URL: http://lajmex.press/?p=54203

Posted by on Dec 13 2016. Filed under Lajme. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.
Lëvizja BESA
loading...
Loading...
.